2005-08: AUK, Aalborg Universitet København

Sektioner under “Memory Lane” er skrevet med “løs hånd” for at sætte lister med projekter, publikationer etc. lidt i kontekst.
Der opdateres af og til når hukommelsen “synes”. (2/3-2014)

Memory Lane 6

2005-08:  AUK, Aalborg Universitet København

"Helge med saksen" - Videnskabsminister Helge Sander klipper snoren til AUK-etagen i en IHK-bygning den 1. september 2005, under skarp overvågning af Institutleder, professor Erik Granum. Rektorerne fra AAU og IHK, samt Ballerups borgmester følger "klipningen".

“Helge med saksen” – Videnskabsminister Helge Sander klipper snoren til AUK-etagen i en IHK-bygning den 1. september 2005, under skarp overvågning af Institutleder, professor Erik Granum. Rektorerne fra AAU og IHK, samt Ballerups borgmester følger “klipningen”.

• INDVIELSE 2005 (Uglens Forside)
  • Institut for Medieteknologi og Ingeniørvidenskaber  med afd. i både København og Aalborg (CVMT)
  • Velkommen til AUK-Studerende  , 1. September 2005 (Velkommen 2005)
  • IMI og AUK: Vision, Mission op Planer, April 2006 (Planer 2006)
  • Medialogiuddannelsen udbydes også i Aalborg fra 2006
  • Andre institutter i Aalborg involveres i relevante fagområder
  • Institut for MedieTeknologi, IMT, 2007
  • Ego stopper som Institutleder 2008
  • Hans Jørgen Andersen og Lise Kofoed fortsætter ledelsen af IMT.

xxxxxx noget mere kommer!